Media

Online magazine Kiind komt met - voorlopig - eenmalige printeditie

Roderick Mirande, redactie | 9 april 2014, 15:49

Het printproduct ‘Opvoeders en Huttenbouwers’ ligt op 19 april in de winkel.

Kiind is een magazine dat tot nog toe alleen kende. Daar komt verandering in, want op 19 april verschijnt een zogeheten &;bookazine&; onder de titel &;Opvoeders en Huttenbouwers&;. Die uitgave kon tot stand komen doordat de oprichters, Sandii Zachte en Jannie Spruit in de afgelopen weken 19 duizend euro wisten binnen te halen middels een crowdfundingsactie. De papieren uitgave brengt het beste uit het online archief, aangevuld met nieuw materiaal.

Het online magazine bestaat al vijf jaar. Sandii Zachte nam het initiatief voor Kiind, omdat ze in het bestaande aanbod voor jonge ouders niet vond wat ze zocht. Zachte staat op een alternatieve manier in het leven. In een reactie aan Villamedia zegt zij: &;Kiind gaat over de natuurlijke omgang met je kind, zoals we dat vroeger deden in de jagers- en verzamelaarstijd. We kijken verder dan de heersende norm en durven te zeggen wat mensen niet willen horen.’

Adverteerders worden alleen toegelaten wanneer om duurzame partijen gaat. Aan advertorials doet Kiind niet, omdat de titel maximale transparantie naar de lezer zegt na te streven.

Het gaat voorlopig om een eenmalige opgave, maar de mogelijkheid voor nieuwe printuitgaven in de toekomst worden opengehouden.

Lees ook met de kersverse hoofdredacteur van opvoedblad , Phaedra Werkhoven, dat Adformatie op 9 april plaatste.

Meer bij 

Over de auteur

Roderick Mirande
Redacteur Merk & Strategie Lees meer over Roderick Mirande

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs