Creatie & Campagnes

Online marketingbureau Beaker richt zich volledig op muziek en entertainment

Redactie | 31 januari 2018, 16:36

Oprichters van het Amsterdamse bureau zijn Frenk Wiersma en Perry van de Vrede.

Beaker levert een combinatie van online diensten, gericht op organisatoren en promotors van muziek- en sportevenementen, maar ook platenlabels, theaters, musea en kunst en cultuur-festivals. Diensten die het bureau aanbiedt, zijn social en zoekmacine advertising, social media management en analytics & strategie.

Oprichters Wiersma en Van de Vrede zeggen zich te onderschieden door 'de wil en de drang om het maximale resultaat uit campagnes te halen in combinatie met content met hoge kwaliteit. En dat in een kort tijdsbestek, want de aanloopperiode naar een evenement is vaak kort en daarin moeten zoveel en zo snel mogelijk conversies plaatsvinden.'

Klanten waar Beaker al voor werkt, zijn Paaspop, foodfestival TREK, Sony Music, Live At Amsterdamse Bos, Pop On Top, Boerenrockfestival, Foodstock, I Love Urban, The Crave, Kingdance en Koningsnachtspektakel (Coen & Sander).

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs