Opel verrast met actie bij pompstation

Opel Nederland haalt vandaag een marketingstunt uit met de hoge benzine- en dieselprijzen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In een verrassingsactie geeft de autdealer een extraatje aan Nederlandse autorijders. Via Facebook en het eigen Twitter-account geeft Opel Nederland hints over de exacte locatie van de actie.

Verder hield Opel een onderzoek in samenwerking met Stichting Autogas Nederland. Hieruit blijkt dat ruim 65% van de mensen de prijzen aan de pomp goed in de gaten houden. En een kwart van de ondervraagden overweegt zelfs de auto in de toekomst weg te doen. Hoewel autogas (LPG) een goed alternatief zou zijn, zijn Nederlanders door vooroordelen minder enthousiast over deze vorm van brandstof. De meeste Nederlandse autobezitters zijn nauwelijks bekend met de grote prijsverschillen tussen LPG en benzine/diesel. Het prijsverschil loopt tegenwoordig op tot 1 euro per liter in het voordeel van LPG. Eén op de drie Nederlanders denkt dat het verschil tussen benzine/diesel en LPG slechts 50 cent of minder is.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie