Premium

Pizzabezorger voorkomt anticlimax op vrijgezellenavond in New York Pizza-commercial

De campagne werd ontwikkeld door Maatschap voor Reclame.

In december maakte New York Pizza bekend  zijn samenwerking met Maatschap voor Reclame te verlengen.

In de nieuwe commercial &;Daar is de Pizza&; wordt een groep dames vermaakt door een strippende pizzabezorger, maar dreigt deze met zijn lege pizzadoos voor een flinke anticlimax te zorgen. Een fractie later belt de &;echte pizzabezorger&; aan en wordt deze - voorzien van een stapel warme pizza&;s - ontvangen als een held.

&;New York Pizza wil in 2016 zijn marketingactiviteiten en -strategie vergroten en verscherpen&;, aldus , director van . &;Voor een wat houdbaardere aanpak zijn we op zoek gegaan naar een thema dat meer houvast en consistentie biedt dan voorheen. De wijzende handjes in &;Daar is de Pizza&; wordt in alle media een terugkerend visual device, die deze houvast biedt.&;

De campagne is sinds 18 januari te zien op televisie en online.

Credits
Concept/productie: Maatschap voor Reclame
Creatie: Karel Beijen, Edward Bardoul
Regie: Edward Bardoul
Producer: Marije de Graaff
DOP: Piotr Kukla
Editor: Erwin Verweij
Sound: Park Studio
Verantwoordelijk aan klantzijde: Philippe Vorst, Jorine Sieperda

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie