Rabobank praat kunstliefhebbers in een minuut bij over duivelskunstenaar Bosch

De coöperatieve bank is de hoofdsponsor van de Jheronimus Bosch-expositie.

tekent voor de realisering van de activatiecampagne.

Als partner van de internationale manifestatie ‘’, wilde Rabobank de tentoonstelling laagdrempelig onder de aandacht brengen bij een breed publiek. 

Inspiratiebron

Daarvoor bedacht Kumpany een serie animatiefilmpjes onder de noemer &;Bosch in a minute&;. Hierin laat de bank op een vlotte manier zien hoe duivelskunstenaar Bosch vandaag de dag nog steeds relevant is. Zo lieten onder andere George Lucas (Star Wars), modehuis Dior, Salvador Dali en de muziekindustrie zich inspireren door Nederlands beroemdste middeleeuwse kunstenaar.

De werken van Jheronimus Bosch zijn nog tot 9 mei te zien in Het Noordbrabants Museum. Daarna verhuizen de expositie naar het Prado in Madrid.

De animaties zijn te bekijken via de sociale kanalen van :

Credits
Adverteerder: Rabobank
Bureau: Kumpany
Creatief Strateeg: Mark Beuving
Copy: Gijs van Meurs
Productiebureau: Studio Pupil
Project management: Saskia van der Meulen

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie