Rituals deelt 1,2 miljoen smartphonekaarsjes uit voor een kerst met aandacht voor elkaar

Wereldwijde campagne om smartphone even weg te leggen tijdens familiefeest

Rituals Cosmetics heeft voor zijn kerstcampagne de Phone Down Movement gelanceerd en deelt daarvoor 1.2 miljoen smartphonekaarsjes uit aan klanten, speciaal ontworpen voor kerst. Samen met influencers en celebrities van over de hele wereld draagt Rituals Cosmetics de boodschap #uit. 

Bij alle aankopen in de winkel en via de webshop ontvangen consumenten een wintermagazine en een kaarsje voor op de smartphone. 

(Tekst gaat onder video verder)

Mooiste en dierbaarste 

Rituals Cosmetics lanceert een 360 graden-campagne, die mensen inspireert om het deze kerst eens anders aan te pakken. De campagne is zichtbaar in de winkels, het Rituals Winter Magazine en via de online kanalen. Het speciaal voor de Phone Down Movement ontworpen smartphonekaarsje moet zorgen voor meer aandacht voor elkaar en minder aandacht voor de smartphone. Aandacht en liefde voor elkaar is volgens Rituals het mooiste en dierbaarste kerstcadeau .

Phone down, light up

Door de zaklampfunctie op de smartphone te activeren en het plastic kaarsje op de flitser te bevestigen, ontstaat er een sfeervolle verlichting. Het kaarsje is een inspirerende gadget om de wereld een beetje meer te verlichten en het smartphonegebruik tijdens het kerstdiner terug te dringen.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie