Merk & Strategie

Robert Bohemen van Blokker: 'Wij claimen het thuisdomein'

Roderick Mirande, redactie | 20 juli 2016, 10:13

‘Er moet voor elk wat wils in de winkel zijn, maar dat betekent niet hoger in de markt’

Mooiere en overzichtelijker winkels, meer merken, een scherpere keuze voor kwaliteit en én minder nadruk op prijs. Dat is Blokker-nieuwe stijl. Maar de positionering verandert niet en korting mag nog steeds, zegt marketing- en formuledirecteur Robert Bohemen (foto). Robert Bohemen is in control. Na...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Blokker Robert Bohemen

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs