Media

Rupert Murdoch lanceert reclameplatform dat moet concurreren met Google/Facebook

Claartje Vogel, redactie | 6 december 2017, 9:51

Mediaconglomeraat News Corp presenteert News IQ. Het reclamenetwerk garandeert merkveiligheid en betrouwbaar inzicht in data.

News Corp, het mediaconglomeraat van Rupert Murdoch, gaat nu echt de concurrentie aan met Google en Facebook. Dat doet het bedrijf met News IQ, een online reclameplatform met een bereik van 140 miljoen Amerikanen. Het nieuwe platform gebruikt publieksdata van websites als The Wall Street Journal, Ne...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Rupert Murdoch News Corp news iq

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs