SAAR magazine krijgt meer printedities

De titel had vorig jaar al een probeernummer dat door crowdfunding tot stand is gekomen.

Uitgever Snippet Media heeft nu besloten in 2018 drie keer een SAAR-magazine (‘50+ maar nog lang niet dood’) in print uit te geven. Het eerste nummer verschijnt in mei 2018.

Oprichter Barbara van Erp van Snippet Media: 'Lezers van SAAR belden steeds om te vragen waar ze het blad kunnen kopen. Vorig jaar dachten we daarom: laten we het magazine gaan maken, maar dan wel met hulp van de lezers.

Er werd een cover geschoten en een wervingspagina gemaakt waarin het nummer voor €5,95 werd aangeboden. Dat is op de kanalen van SAAR gepromoot. Na enkele weken hadden zich duizenden vrouwen aangemeld, en kon het nummer gemaakt worden. Uiteindelijk is er een oplage van bijna 20.000 exemplaren verkocht. Ook liepen de advertenties goed, dus we gaan er nu drie maken zonder crowdfunding.'

Het eerste nummer verschijnt in mei.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie