Premium

Schiphol en KLM gaan sentimentele samenwerking aan

Stuur met ‘Cover Greetings’ je vriend, vriendin of familielid met een hartverwarmende boodschap de lucht in.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

en ontwikkelden samen met en de eenmalige online campagne Cover Greetings. Met Cover Greetings krijgen thuisblijvers de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap achter te laten op de hoofdsteun van een vliegtuigstoel aan boord bij KLM.

Via Facebook, YouTube en Twitter lanceerden Schiphol en KLM een film van de gezamenlijke actie waarin de reizigers op een bijzondere manier worden verrast. 

Credits

Online video &;KLM Cover Greetings&;
Klant: KLM Royal Dutch Airlines & Schiphol Amsterdam Airport
Eindverantwoordelijke bij klant: Femke de Zeeuw (KLM) & Flip Nellissen (Schiphol)
Bureau: DDB & Tribal Worldwide Amsterdam
Productiemaatschappij: Fono
Postproductie: Fono

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie