Creatie & Campagnes

‘Sex machine’ Stenders in nieuwe NPO Radio 2-commercial

Sander Beekman, redactie | 2 mei 2016, 10:29

Het publieke radiostation zet verjonging door met nieuwe campagne.

tekent voor de realisatie van de campagne.

Vorig jaar september startte NPO Radio 2 zijn ‘’ met het aantrekken van voormalig 3FM-DJ .

In april bleek uit de dat de verjonging zijn vruchten lijkt af te werpen. De zender zag zijn marktaandeel stijgen in de periode februari-maart.

Stenders Platenbonanza

In de nieuwste campagne speelt Rob Stenders, met zijn verzoekplatenprogramma ‘Stenders Platenbonanza’ de hoofdrol. In de film is Stenders onderweg naar de radiostudio en ontvangt hij verschillende keren hints voor verzoekjes. Bepaalde fans zijn daarbij wel heel direct in hun boodschap.

De campagne is sinds 28 april online en op televisie te zien:

Credits
Opdrachtgever Jurre Bosman, Lidy Nebbeling, Rebecca Lombaers
Bureau Being There
Creatie Alwine de Jong, Ben Goedegebuur, Paul van Raak
Strategie Robrecht Stoekenbroek
Idea Producer Lonneke Grotenhuis
Producer/RTV Eric Smit
Regie Joris Dommels
DOP Mick van Rossum
Postproductie (offline) Kim Hinrichs
Postproductie (online) Philip Huis in ’t Veld
Geluid Kaiser Sound Studios

Over de auteur

Sander Beekman
Stukjestikker en filmmaker voor team Adformatie, met een focus op creatie en (online) campagnes. Lees meer over Sander Beekman

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items NPO Radio 2 Being There

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs