Merk & Strategie

Start-up Bready wil de 'Deliveroo van de ochtend' zijn

Redactie | 6 december 2017, 10:03

Nieuwe bezorgdienst is resultaat van samenwerking tussen digital agency en Haarlemse ondernemer

Bready is een joint effort vandigital agency Jungle Minds en serie-ondernemer Erwin Miedema (Haarlems ondernemer van het jaar 2016). Met de start-up willen zij dagelijks vers brood aan de voordeur brengen.
 
Bready staat voor vers en gemakkelijk. Vers gebakken brood, bolletjes en croissants, zonder dat je de deur uit hoeft. De bezorgdienst werkt met een eigen netwerk van depots en fietsbezorgers. De eigen ontwikkelde applicatie verdeelt de bestellingen op efficiënte wijze over de verschillende bezorg-routes.
 
Na een test-fase van enkele weken is Bready nu beschikbaar in Haarlem. Miedema: ‘Nu is het zien hoeveel Bready-tassen en s’ochtends vroeg door heel Haarlem aan de voordeuren hangen. Als dat allemaal goed loopt en we onze Haarlemse klanten blij kunnen maken dan gaan we vanaf daar door naar bezorgen in heel Nederland’.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs