Startup Dibbadoo lanceert eerste tv-commercial

Stereotype ondernemers vertellen in de commercial over de voordelen van een website van de startup.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Acht maanden na de oprichting van Dibbadoo lanceert het bedrijf zijn eerste tv-commercial. Het begin van de campagne is ook het startschot van de nieuwe pay-off ‘website voor ondernemers’.

In de commercials vertellen een bakker en een kapper over de voordelen die een Dibbadoo-website biedt.

Paul van Hattem van Mr. Prezident is verantwoordelijk voor concept en creatie van de campagne. Van Hattem: ‘Dibbadoo maakt websites voor allerlei ondernemers. In de campagne maken we gebruik van herkenbare stereotypes. Hiermee creëren we verbinding tussen Dibbadoo en haar doelgroep.’ 

Credits
Klant: Dibbadoo
Klant verantwoordelijk: Stephan van Soest
Concept & creatie: Mr. Prezident
Bureau verantwoordelijk: Paul van Hattem
Illustratie: Dolf Reitsma
Animatie: Gregory Romano
Muziek: Jeroen ThijsenGeluid: Postoffice

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie