Stem mee voor de Adformatie100 2017

​De redactie van Adformatie stelt ook dit jaar een Top 100 samen van onmisbare mensen in het vak. En net als in de afgelopen drie edities van de Adformatie100 roepen we lezers op om de lijst mede te bepalen.

Victor Knaap van MediaMonks was de meest onmisbare man in het Adformatie-vak anno 2016. Aad Kuiper van Alfred International, boegbeeld van de nog steeds Effie-winnende leukwerkt-reclameschool, werd 2e. Kunnen zij hun toppositie handhaven? Wie worden anders hun opvolgers? En wie stomen op en wie vallen er dit jaar uit?

De Adformatie100 is een actuele lijst. De vorige editie van de Adformatie100 was met liefst 44 nieuwe binnenkomers (en uitvallers) ook verre van een consolidatie.

Net als eind 2015 gaat de redactie op zoek naar de 100 vakgenoten die in 2016 het verschil maakten in de Nederlandse marketingcommunicatiewereld. Jij kunt als lezer de lijst mede bepalen.

Net als vorige jaar wordt de Adformatie100 van vakgenoten die het verschil maken samengesteld door een jury van vooraanstaanden in het vak en de lezers van Adformatie, via een onlineonderzoek door Blauw Research.

De centrale vraag is: welke Nederlandse vakgenoot zou je het meeste missen als hij of zij er niet (meer) was? Noem er drie, met korte toelichting.


 

De uitslag wordt op donderdag 12 januari bekend gemaakt op het jaarlijkse nieuwjaarsevenement Koffiedik Kijken van IAA, Vea en Adfo Groep.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie