Strategische samenwerking VICE en BrandDeli

De samenwerking gaat per 1 januari 2017 in.

BrandDeli is per die datum exclusief verantwoordelijk voor de verkoop van alle tv-spot en premium online video inventory van VICE. 

VICE kondigde vorige maand de start van Viceland aan, . Die is vanaf het eerste kwartaal volgend jaar 24 uur per dag te zien via het basispakket van Ziggo en later ook via andere providers. Viceland biedt een mix van internationale en lokale content.

De digitale en mobiele platformen van VICE bereiken maandelijks meer dan 4 miljoen unieke bezoekers. Met de toevoeging van VICE verstevigt BrandDeli haar positie onder jongvolwassenen. Naast VICE vertegenwoordigt BrandDeli ook de Millennial-merken MTV, Comedy Central, Spike en MakersChannel.
 
Thijs Boon, CEO van Vice: &;We hebben gekozen voor BrandDeli omdat zij sterke merken representeert die goed aansluiten bij onze cultuur en propositie. Ook delen we een gezamenlijke ambitie om tv-advertising de komende jaren slimmer en creatiever te maken.&;
 
Allard Ruyl, CEO van BrandDeli: &;VICE sluit naadloos aan op het profiel van BrandDeli. De bevlogenheid en ambitie waarmee bij VICE gewerkt wordt, is herkenbaar voor de werkwijze van BrandDeli. Ook ons sterke profiel in de Millennial-doelgroep is een perfecte match. Met hun spraakmakende verhalen en de voor VICE kenmerkende en bijzondere blik op jongerencultuur, verstevigt BrandDeli zowel online als on air haar positie onder jongeren.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie