Premium

SuperHeroes lanceert datingapp voor binge-watchers

Volgens Netfling is tegenwoordig het geheim van een goede relatie een vergelijkbare Netflix-smaak.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is ontwikkeld door de innovatieve divisie van SuperHeroes Amsterdam: . De speciale innovatie-unit is opgezet met als doel om het dagelijks leven op te schudden met inspirerende ideeën en projecten.

&;Nooit meer alleen film kijken&;
Het mechanisme van de app werkt hetzelfde als Tinder. Netfling zoekt bij een gebruikersprofiel potentiele matches, waardoor een gebruiker kan swipen. Een swipe naar links telt als acceptatie, naar rechts als een subtiele afwijzing.

De app is echter nog niet af. Om de financiering voor een internationale lancering rond te krijgen probeert Netfling zo veel mogelijk likes te verzamelen op hun .

Deze &;schattige&; campagnevideo moet daarbij gaan helpen:

Credits
Agency: SUPERHEROES
Design / Animation: MCPHERSO
Character Design: Krister Lima
Sound Design: Quentin Deronzier

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie