T-Mobile van Etcetera naar Anomaly Amsterdam

Anomaly moet zorgen voor de opzet van een onderscheidende merkpositionering en creatieve campagnes met een focus op mobile first.

Etcetera werkte sinds 2011 voor T-Mobile. Afgelopen voorjaar kwam T-Mobile met een nieuwe koers (en nam het in de campagnes afscheid van Ali B.) met het thema . De samenwerking tussen Etcetera en T-Mobile leverde onder meer een Gouden Loeki en een zilveren Effie award op.

Nu wordt dus gekozen voor een nieuw reclamebureau. Randy van Essen, directeur Brand & Communications: &;Anomaly past als creatief bureau goed bij de ambities van ons merk en onze mobile first strategie. In de nieuw ingeslagen weg kiest T-Mobile voor een andere merkbeleving en communicatiestrategie die nauw aansluit bij de belevingswereld van mobiele consumenten en het onderscheidende karakter van ons merk.&;

Het internationale Anomaly heeft vestigingen in Los Angeles, New York, Toronto, London, Amsterdam en Shanghai. Engin Celikbas, CEO en partner Anomaly, wil met de samenwerking de positie van T-Mobile in Nederland nog verder versterken.

In september koos T-Mobile met Initiative al een nieuw mediabureau in Nederland.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie