TamTam aan de slag voor Gazelle

Koninklijke Gazelle heeft TamTam gekozen als contentpartner voor haar social kanalen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De merkvoorkeur van Gazelle is onder jongvolwassenen en teeners een stuk minder dan bij volwassen boven 35 jaar. Het fietsenmerk wil via haar social kanalen deze sterke merkbeleving ook voor haar jongere doelgroepen creëren en uitbouwen. TamTam gaat hierbij helpen door dagelijks rijke content te creëren en campagnes te vertalen naar deze kanalen.

&;We zijn enthousiast om met TamTam aan de slag te gaan,&; zegt Rosa Dieker van Gazelle. Ze snappen ons merk en de manier waarop we de verbinding met onze doelgroepen via social kanalen het beste kunnen maken. 

Dimi Albers, TamTam: &;Gazelle is een ontzettend mooi, écht Hollands merk met een rijke historie. We zijn erg trots dat we hiervoor mogen werken en kijken er naar uit om de verbinding met de genoemde doelgroepen te gaan maken.&;

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie