Thomas Cook kiest voor Carat

Binnen Dentsu Aegis Network werkte Thomas Cook al samen met iProspect.

Vanaf 1 december gaat Carat Thomas Cook van expertise voorzien op het gebied van mediaresearch, -strategie, -planning, -inkoop en executie. 

Christoph Lieflaender, manager marketing & sales Thomas Cook: &;Het is voor ons een must om klassieke en digitale media naadloos op elkaar aan te laten sluiten om zo de doelgroep te blijven bereiken. De keuze voor twee bureaus die binnen hetzelfde netwerk opereren en samenwerken, sluit hierbij aan. Deze integrale benadering maakt onze werkwijze efficiënter en onze media inzet in de toekomst nog impactvoller.&;

Sander Fauth, managing director Carat: &;Door de manier waarop we samenwerken, willen we het verschil maken in de campagnes van Thomas Cook.&;

Uitbreiding in Europa
Deze stap is een uitbreiding op de samenwerking die de reisorganisatie heeft met Dentsu Aegis Network in Europa. Thomas Cook werkt in Engeland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Benelux, Zweden, Finland en Denemarken al samen met iProspect en Carat. iProspect Nederland verzorgt al meer dan 5 jaar de gehele online strategie en uitvoering voor Thomas Cook, waaronder SEA, SEO, Display, Social en Creatie. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie