Creatie & Campagnes

Thuiswinkel.org waarschuwt consument voor frauduleuze webshops

Redactie | 1 november 2017, 10:44

Grey Amsterdam tekent voor campagne 'Voorkom een online shoppingfail'.

Met de groei van  e-commerce groeit ook het aantal consumenten dat de dupe wordt van oplichting of misleiding. Daarom lanceert Thuiswinkel.org  in samenwerking met Grey Amsterdam de campagne “Voorkom een online shoppingfail”.

De campagne maakt consumenten bewust van de risico’s van online shoppen en vertelt hoe zij deze met het Thuiswinkel Waarborg kunnen vermijden.

Het Thuiswinkel Waarborg is een kwaliteitskeurmerk voor online winkelen. Webwinkels die deze dragen hebben niet alleen een strenge certificering doorlopen op juridisch, fiscaal en ict-technisch gebied.  Het keurmerkt geeft aan dat de webwinkel zich houdt aan wet- en regelgeving maar ook aan de opgestelde gedragscodes van de vereniging.

 

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs