Merk & Strategie

Tinker wint Chinese award met experience center Nestlé

Rob Beemster, redactie | 5 december 2016, 10:00

Het Utrechtse experience design bureau sleept prestigieuze prijs in de wacht voor het ontwerp van het Nest Experience voor Nestlé.

Voor de Modern Decoration International Media Awards in Shenzhen, China, waren drieduizend inzendingen uit ruim twintig landen.

Het Utrechtse bureau wint de prijs met het &;experience nest&;, dat het heeft ontworpen en gebouwd ter gelegenheid van het 150-jarige jubileum van Nestlé. Dit deed Tinker in samenwerking met ruim honderd Nederlandse ontwerpers, ingenieurs en bouwers. In het paviljoen, gelegen aan het meer van Genève, krijgen bezoekers een kijkje achter de schermen het Zwiterse voedingsmiddelenconcern.

Het nest leidt de bezoekers langs het verleden, heden en de toekomst van Nestlé. Aan de hand van vijf thema’s, te wetencare, enjoy, improve en share, krijgen zij de diverse kanten van het bedrijf te zien. Op deze manier kan iedereen op een eigen ontdekkingstocht door het nest om te ontdekken hoe de wetenschappers bij het bedrijf tot hun innovatieve producten komen. 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Nstlé Nest Nestlé; Tinker

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs