TNS-NIPO gaat Media Standaard Survey uitvoeren

RAB, NOM, STIR en SKO hebben na beoordeling van de voorstellen in hun gezamenlijke tender besloten met TNS-NIPO in gesprek te gaan voor de uitvoering van de Media Standaard Survey (MSS).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het project moet per 1 januari 2011 beginnen en zal in eerste instantie worden aangegaan voor een periode van 3 jaar. Sinds 2007 leeft bij de organisaties (SKO, NOM, RAB en STIR) het idee om te streven naar standaardisatie van variabelen in hun weeg- en wervingbasis. Doel van dit nieuwe MSS is het verkrijgen van cijfers over variabelen die door alle bereiksonderzoeken gebruikt kunnen worden als

weeg- en/of wervingsnorm.

Ook worden de belangrijkste trends in het Nederlandse medialandschap vanaf 2011 gezamenlijk onderzocht. Bij SKO wordt de MSS ook gebruikt voor de werving van adressen voor het televisiepanel. Nu gebeurt dat nog uit een eigen establishment survey.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie