TomTom lanceert 'Welkom bij de ultieme rijervaring'-campagne

Nieuwe positionering is geïnspireerd op de frequent flyer-programma's in de luchtvaart.

&;Welkom bij de ultieme rijervaring&;. Dat is de boodschap die TomTom in zijn nieuwste campagne communiceert aan autorijders. De campagne moet het gevoel verwoorden dat het rijden met een TomTom in de auto oproept.

&;Door het gebruik van nieuwe technologie geven onze nieuwe navigatiesystemen een superieure gebruikerservaring, zegt Nuno Campos, VP marketing bij TomTom. &;De combinatie van slimme routes, onze wegenkaarten en verkeersinformatie geeft autorijders het gevoel dat ze een rijbaan voor zichzelf hebben. Dat gevoel gaat de &;Welkom bij de ultieme rijervaring&;-campagne over.&;

TomTom investeert enkele miljoenen in de campagne, die vanaf 20 juni gaat lopen in vijf Europese landen, waaronder Nederland.  De campagne is ontwikkeld met 180  Amsterdam en omvat onder meer een radiocommercial, online advertenties, YouTube pre-rolls en een campagnewebsite. Ook is de campagne zichtbaar in de winkels, op sociale media en via pr-acties. 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie