'Uitgeverij van de toekomst' van start

Tientallen uitgeverijen en mediabedrijven gaan de komende twee jaar ruim 2 miljoen euro investeren in collectief innoveren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het innovatieprogramma moet de deelnemende bedrijven niet alleen nieuwe inzichten, scenario's en samenwerkingsvormen brengen, maar moet ook leiden tot de ontwikkeling van nieuwe uitingsvormen, crossmediale concepten en concrete nieuwe producten en diensten. Dat meldt . Behalve productinnovatie zal ook het uitgeefproces zelf veel aandacht krijgen.

Het gaat om 35 deelnemende uitgeverijen. Gezamenlijk ontwikkelen zij oplossingen voor 'de uitgeverij van de toekomst'. De organisatie vis in handen van GEA consultancy, senior organisatieadviseur André Knol (initiatiefnemer en programmamanagement) en Stichting Informatie Media Innovatie (penvoerder), onder directie van Wim Verbei. De doorlooptijd van het project is een tot twee jaar tot en met medio 2013. Het innovatieprogramma wordt met ruim 1 miljoen euro ondersteund door een innovatiesubsidie (IPC) van Agentschap NL van het Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie.

Het innovatieprogramma gaat 1 oktober van start.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie