Unicef en rapper Akwasi roepen op om dekens te doneren

De wintercampagne heet 'meer dan een deken'.

In de nieuwe campagne van Unicef (bureau: Boomerang Agency) roept de hulporganisatie op om Syrische kinderne te helpen met dekens. Wie doneert, geeft een deken aan de kinderen.

'Een deken is meer dan warmte'
De tv-commercial is ingesproken door rapper Akwasi. Rico de Lange, creative director Boomerang Agency, legt uit wat de boodschap is: ‘Voor ons is de warmte en geborgenheid die een deken geeft heel vanzelfsprekend. Voor Syrische kinderen is een deken veel meer van dat. Door dat contrast uit te vergroten, vragen we mensen stil te staan bij het lot van deze kwetsbare kinderen.’

Boomerang Agency is verantwoordelijk voor het concept en de doorvertaling naar media waaronder televisie, radio en social media.

Credits:
Verantwoordelijk bij klant: Angela Baas, Martine Dekker
Concept: Robbert Maruanaija, Rico de Lange, Marco van Houwelingen, Ashleigh Brennan
Strategie: Ronald de Vreede, Lara Mikocki
Regie: Eldin Fetahovic, Robbert Maruanaija
Executive producer: Fikret Fetahovic
Camera: Bart Hol, Olaf van Dam
Gaffer: Paul Roelofse
Best-boy: Age van der Kuip, Michiel Kingma
Styling: Fleur van Ledden Hulsebosch
Visagie: Michela di Simone
Producer: Milou van den Bosch
Editors: Shebanjah Klaasen, Merel van der Putten, Steven Kuijs
Sound Post: Soundsright
Account Manager: Milo Duyff

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie