Veertien nominaties voor Gouden inhakers

Veertien campagnes zijn genomineerd voor de Gouden Inhaakmedailles 2012.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Gouden Inhaakmedailles jury heeft in totaal 230 campagnes beoordeeld, verdeeld over de categoriën rtv, print, sales promotie, internet en totaal campagne. Het meest genomineerd zijn de rugnummershirts van Heineken en de Geluksvogels van C1000, elk met drie nominaties. C1000 is inclusief de Pechvogel advertentie die na uitschakeling is gemaakt.

• Campagne
o C1000: Geluksvogeltjes (Alfred)
o Heineken: Rugnummershirts (TBWA\NEBOKO)

• RTV:
o McDonalds: 2x Duitse Ambassade (TBWA\NEBOKO)
o Nike: My Time Is Now (Wieden+Kennedy)
o Heineken: Rugnummershirt (TBWA\NEBOKO)
o NL Energie: Hou ‘m vast (RadeMakkers)

• Print:
o D-Reizen: Robin moet weg (Red Urban)
o Albert Heijn: Gratis voorspelsjaal (TBWA\NEBOKO)
o C1000: Pechvogel (Alfred)

• SP:
o Grolsch: Koelkrat
o Heineken: Rugnummer shirt (TBWA\NEBOKO)
o C1000: Geluksvogeltjes (Alfred)
o Thuisbezorgd.nl: Pizza’s bezorgen in Oekraïne (Eigen Fabrikaat)

• Internet:
o Nike: Oranje Challenge (Boondoggle Amsterdam)
o Heineken: FB prikbord (Boomerang Create)
o Volkswagen: Das Interland (ACHTUNG!)

De uiteindelijke winnaars worden gekozen op vrijdag 7 september. Meejureren kan op . De hier uitgebrachte stemmen zullen volgens de organisatie meewegen bij het toekennen van de prijzen.De uitreiking vindt plaats op een nader te bepalen datum.

De Gouden Inhaakmedailles 2012 wordt georganiseerd door Strating (Active Marketing) in samenwerking met Ster, Cebuco en Adformatie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie