Verzekeraar Allsecur kiest voor Alfred

Allsecur is na een pitch met vier bureaus overgestapt van Ogilvy naar Alfred.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Alfred verzorgt vanaf nu alle commerciële uitingen van de online autoverzekeraar op tv, radio, in outdoor en printmedia.

Met de nieuwe samenwerking sluit Allsecur een periode van vier jaar af met reclamebureau Ogilvy, dat verantwoordelijk was voor de succesvolle .
Allsecur meldt dat het de pitch uitschreef omdat de autoverzekeraar toe was aan een aanscherping van de strategie en een nieuw creatief concept.

Allsecur geeft aan met Alfred een bureau in huis te hebben gehaald met een sterk analyserend vermogen en creatieve concepten. 'Er is vooral gelet op een combinatie van strategie, concept en executie van het creatieve concept. Alfred scoorde op alle fronten het beste,' zegt Johan Van de Neste, marketingmanager Allsecur.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie