Media

Vodafone stopt met adverteren rond nepnieuws en radicale content

, redactie | 7 juni 2017, 12:33

De telecomgigant komt met een whitelist aanpak.

De stap geldt voor Vodafone wereldwijd. In een statement meldt Vodafone dat de beslissing is genomen op basis van de technologische ontwikkelingen in media en advertising, waarbij vaak op basis van algoritmes en geautomatiseerd reclameruimte wordt ingekocht. Daardoor kunnen advertenties in een verke...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Vodafone brand safety nepnieuws

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs