Marketing Technology

VR/AR Association (VRARA) opent lokale afdeling in Nederland

Rob Beemster, redactie | 5 februari 2018, 15:53

DigitasLBi sluit aan als partner, kick-off op 15 februari

De VRARA werd drie jaar geleden opgericht met als doel om de ontwikkelingen op het gebied van Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR) en Mixed Reality (XR) te versnellen, onder meer door kennis en ervaringen te delen, industrienormen te ontwikkelen, onderwijs en onderzoek te stimuleren en samenwerking tussen de aangesloten leden te bevorderen.

Op dit moment is VRARA actief in ruim vijftig landen (chapters). De officiële lancering van 'The Amsterdam Chapter' is volgende week donderdag 15 februari, met een kickoff event. Deze vindt plaats bij en in nauwe samenwerking  met launching partner DigitasLBi, onderdeel van Publicis One Nederland. Op het event stellen de leden van de chapter zich voor en delen sprakers hun ervaringen.

'DigitasLBi wil voorop blijven lopen op het gebied van VR en AR en deelt haar kennis en expertise graag met een groter netwerk. De missie van de VRARA sluit daar naadloos bij aan. Daarom neemt DigitasLBi deel aan het kernteam van VRARA als onderdeel van de Adviesraad,' zegt Andres van Vugt, CTO van Publicis One en adviseur van de VRARA Amsterdam.

De inschrijving voor het kick-off event is inmiddels geopend, het aantal plaatsen is beperkt.

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs