Waarom T-Mobile een Lamp verdiende

Waarom komen Ali B. en zijn vrienden zo natuurlijk over in de T-Mobile-campagne? Creatief en regisseur Mattias Schut vertelt er alles over in deze aflevering van Piece of Work, en ook waarom de campagne een Lamp had verdiend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Schut legt uit hoe voor iedere commercial binnen de T-Mobile-campagne voor Etcetera alles op alles wordt gezet om live conversaties tussen de vrienden mogelijk te maken.

Schut laat zien welke film hem tot tranen toe roerde en wie heer en meester zijn in het geven van diepgang aan bizarre karakters. Zijn All Time Favorite commercial werd gemaakt door Spike Jonze. Piece of Work is een productie van Adformatie en Big Shots. De presentatie is in handen van Susanne van Nierop.

Mattias Schut refereert in de uitzending aan het onderstaande fragment:
Shoarmapapa
http://youtu.be/joU5YeeLsSQ

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie