Wayne Parker Kent en FremantleMedia introduceren health magazine Bedrock

Hoofdredacteur van deze titel is Nina Pierson.

Uitgever Wayne Parker Kent ontwikkelde in samenwerking met het digitale bedrijf van producent FremantleMedia Netherlands (Blue Circle). In het online health magazine &;onderzoeken experts, wetenschappers en ervaringsdeskundigen vragen die betrekking hebben op een gezond en bewust leven&;, zegt Pierson. 

&;Met onze stressvolle multitasklevens is aandacht voor meditatie en spiritualiteit net zo belangrijk als voeding en sport. Met de groeiende behoefte aan zingeving in onze samenleving kunnen ook duurzame en maatschappelijke onderwerpen niet achterblijven.&

Zo legt filosoof en mindfulness trainer Viktoria Susovits uit hoe je met stress op de werkvloer om kunt gaan, vertelt geurspecialist Frances Schoemacker hoe het detoxen met geur bevorderlijk is voor je gezondheid en lees je in haar column hoe Cato van Ee rust vindt in haar hectische leven als topmodel. Promovendi in de evolutionaire geneeskunde Remko Kuipers neemt de gezondheid van artsen onder de loep. Bedrock komt daarnaast met de webserie Hokjes Denken, gemaakt in samenwerking met Sol Wortelboer. Daarin komen verschillende mensen uit de samenleving aan het woord over onderwerpen als de fast fashion industrie en yoga. 




Digitale strategie
Slaven Mandic (ceo Wayne Parker Kent): &;Bedrock is onze nieuwste aanvulling op een reeks van succesvolle online magazines. Door hierin de samenwerking met FremantleMedia Netherlands te zoeken, zijn we in staat zowel in creatief als productioneel opzicht grote stappen te zetten.&;

Arthur Clement (directeur Digital FremantleMedia Netherlands): &;Binnen FremantleMedia Netherlands ontwikkelen tv-formats als Boer Zoekt Vrouw, Holland’s Got Talent en RTL Late Night. Die kennis en ervaring met het bouwen van merken passen wij binnen ons digitale bedrijf ook toe bij de creatie en productie voor diverse digitale domeinen. De samenwerking met Wayne Parker Kent in Bedrock is dan ook helemaal in lijn met onze digitale strategie. Op deze wijze combineren we de creatieve en productionele ervaring van FremantleMedia Netherlands met het bereik, de creativiteit en het track record van Wayne Parker Kent.&;


Nina Pierson (Foto: Linda Stulic.)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie