Werkverkeer: Timm & Pimm, DDMA, New Brand Activators.

Wie waren de ‘movers en shakers’ van afgelopen week?

Online marketingbureau Timm & Pimm heeft drie nieuwe mensen aangenomen. Wesley Bonda komt over van het creatieve mediabureau en gaat social communities beheren. Daarnaast gaan Claudia Bertijn en Annika Elschot aan de slag als Junior Online Marketeers. Alexander Rutges, managing partner van Timm & Pimm: ‘Het is onze filosofie om ruimte te bieden aan jong talent. Zij maken vaak onderdeel uit van de doelgroep die wij namens onze klanten willen bereiken.’

Pieter Meijer is benoemd tot bestuurslid van DDMA, de brancheorganisatie voor data en marketing. Meijer is digital marketing specialist en momenteel werkzaam als CEO bij marketingbureau Pervorm. Directeur Diana Janssen van DDMA: DDMA richt zich zowel op marketeers als op mensen binnen een organisatie die op de achtergrond bezig zijn met data. Tussen die twee groepen is er nog een te groot gat. Met Pieter als bestuurslid komt er meer focus op het bij elkaar brengen van die twee groepen.&;

Peter Stadhouders is benoemd tot directeur van het Nederlands Uitgeversverbond (NUV). Hij was sinds maart al actief als interim directeur. Hij gaat nieuwe organisatie van het NUV inrichten en hieraan leidinggeven. Voorheen was Stadhouders directeur bij onder meer Wegener, PCM Uitgevers en Uitgeverij ThiemeMeulenhoff.

Contentmarketingbureau MPG. versterkt het team met concept director Fiona Cordes. Zij werkt meer dan 20 jaar in de media en helpt merken bij de transitie van single media naar een omnichannelbenadering. Zij werkte eerder voor Sky Radio, Discovery Channel, Sanoma en KWF.

Marco Saris is begonnen als Managing Director bij communicatiebureau New Brand Activators. Voorheen werkte hij onder meer bij The Communication Company, Gleijm & van der Waart en Heras. Saris gaat aan de slag met de verdere professionalisering van het bedrijf. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie