What if-my body-could-light up?

Campagne DDW moet verbinden en verwonderen

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Fabrique heeft dit jaar de campagne voor de Dutch Design Week mogen ontwikkelen. De DDW gaat aanstaande zaterdag van start. Uitgangspunt voor de campagne van dit jaar was dat Dutch Design Week verbindt, aanzet tot nadenken, opvalt en een breed publiek stimuleert om het evenement bij te wonen. Daarbij moest de campagne de rol van design bij maatschappelijke vernieuwing uitdragen. Hét grootste designevenement van Noord-Europa presenteert volgende week werk en concepten van ruim 2.400 ontwerpers aan meer dan 250.000 bezoekers uit binnen- en buitenland.

Generator
Fabrique bedacht voor 2015 met het thema “What if” en gaf dit inhoud door middel van een dynamische generator. De generator koppelt “What if” aan drie zinsdelen die ogenschijnlijk weinig met elkaar te maken hebben. Dit als “what if-my body-could-light up” en “what if-plants-were-solar panels”. Vragen die moeten verbinden, verwonderen en de wenkbrauwen laten fronzen. De website kwam in samenwerking met Freshheads tot stand. Voor de mobile app werd samengewerkt met Proxible.

 


Ook offline wordt de beweging die bij de generator hoort gesuggereerd. Met de richtlijnen voor de campagnestijl konden ook andere partijen zelf aan de slag met de invulling van andere middelen.

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie