Wie gooit de deur voor Jan Mulder dicht?

In de nieuwe (interactieve) campagne van de Hersenstichting gaat Jan Mulder de deuren langs.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de commercial is te zien hoe Jan Mulder proffessor Marjo v.d Knaap ontmoet. Zij legt uit wat de hersenziekte Vanishing White Matter ( witte stof ziekte ) betekent. Ze won met haar onderzoek de Spinozaprijs. De kinderen die op dit moment de ziekte hebben, worden niet oud. Haar onderzoek naar mogelijke genezing wordt gesteund door de Hersenstichting.

In een interactieve online film krijgen mensen de keuze of ze de deur voor Mulder dichtgooien of open laten om het verhaal aan te horen. De interactieve versie is hier te zien zodra die live gaat. Ook gaat een iPhone-app live die de telefoon in een collectebus verandert en die doneren makkelijk maakt. De campagne is bedacht en gemaakt door Leukwerkt Worldwide.

De collecteweek van de Hersenstichting gaat van start op 27 januari.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie