Winkelman en Van Hessen aan het werk voor Europcar

Europcar Nederland is een samenwerking aangegaan met Winkelman en Van Hessen, adviesbureau voor marketing en PR, om de onderscheidingskracht van het autoverhuurbedrijf te versterken.
 
In de campagne heeft het internationale thema ‘Moving your way’ een lokale invulling gekregen: ‘Kies je eigen weg. Europcar brengt je verder’.
 
Deze richt zich vooral op jongeren die in de stad wonen en geen eigen auto hebben. Een huurauto kan voor die mensen de goede oplossing zijn. Invloedrijke bloggers en YouTubers kunnen kosteloos een huurauto van Europcar meekrijgen om een museum of festival te bezoeken, of zelfs om een weekendje weg te gaan.
 
Het bureau mag naast het werk voor deze campagne ook het socialemediabeleid van de autoverhuurder helpen verbeteren, nieuwe partnerships initiëren, advertenties en radiocommercials maken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie