Marketing Technology

Wouter Hulst: ‘Pas op: Over vijf jaar wordt er geen lokale content meer gemaakt'

Rob Beemster, redactie | 30 juni 2016, 7:16

Een groot deel van het advertentiegeld komt niet terecht bij de uitgever. Onvermijdelijk gaat dat ten koste van de makers van lokale content.

Het onderzoeksrapport dat de Amerikaanse Association of National Advertisers (ANA) een paar weken terug heeft gepubliceerd, heeft vele alarmbellen doen afgaan. Het rapport legt de vinger op een aantal zere plekken, zoals het hardnekkige systeem van kickbacks, de hoge transactiekosten en de vele afro...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items ANA-papers programmatic Persgroep

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs