Creatie & Campagnes

Wrangler geeft Born Ready-campagne vervolg met brand film en sociale activatie

Sander Beekman, redactie | 22 september 2015, 13:50

De geïntegreerde campagne werd ontwikkeld door We Are Pi.

Begin september gaf Wrangler al een voorproefje op het nieuwe consumentenplatform 'Wrangler Born Ready' met de sociale campagne Wrangler vs. Wrongler. Met het platform wil het jeansmerk consumenten dagelijks inspireren en zijn nieuwe productlijn ‘Ready Range’ introduceren. In de geda...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Wrangler we are pi

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs