Creatie & Campagnes

Zilveren Kruis testte als eerste de nieuwe reclames van Spotify

Redactie | 18 januari 2018, 7:00

Verzekeraar ging als eerste ter wereld met deze nieuwe audio-commercials aan de slag en deelt de resultaten.

Muziekdienst Spotify biedt een nieuwe advertentievorm aan: Artist Stories. In deze reclamespots vertellen artiesten een persoonlijk verhaal dat aansluit bij de boodschap van de adverteerder. Samenwerking met Niels Geusebroek Verzekeraar Zilveren Kruis ging als eerste adverteerder ter wereld met deze...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Zilveren Kruis Verzekeraar Spotify

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs