Zonnatura: ‘Wat is er met ons eten gebeurd?’

Zonnatura start vandaag met de landelijke campagne ‘Wat is er met ons eten gebeurd?’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de campagne staat de voedingsfilosofie van Zonnatura centraal: voeding zoals de natuur het bedacht heeft. Het doel van de campagne is consumenten prikkelen en nieuwsgierig maken naar natuurlijke en biologische voeding. De campagne bestaat uit tv-commercials aangevuld met muesli samplingacties via sociale media en op enkele treinstations.

Credits:

Bureau: Alfred International
Strategie: Marcel van Wing & Gabriël Snuverink
Account: Manon Das & Mette Ouborg
Creatie: Jan-Willem Smits, Maxim van Rijs en Aad Kuiper
RTV Producer: Kitty Slagter en Charlotte Kempers
Productiemaatschappij: In Case of Fire
Webdevelopment & Sampling Offline: LEFHEBBERS

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie