Triggre kiest voor M²Media

Het mediabureau zet voor Triggre een leadgeneratie campagne op binnen een zeer specifieke B2B doelgroep.

  • Craft
  • 16 June 2015
  • Redactie Adfo Groep
Helaas hebben we geen rechten meer op deze afbeelding
Adformatie

Triggre is een softwareplatform waarmee slimme procesdenkers gemakkelijk zelf software kunnen maken, zonder consultants of specialisten. De campagne begint vandaag. Ceo van Triggre Mark Hulshof: &;Stel je voor dat je van Amsterdam naar New York vliegt in 8 minuten in plaats van 8 uur. Zoveel sneller kan de slimme procesdenker nu ook zijn eigen software maken. Bewezen tot wel 50 keer sneller dan programmeren en 5 keer sneller dan andere platforms. Samen met reclamebureau Doorrood en M² hebben we de campagnestrategie neergezet.&;

Robin Bach Kolling, Head of Digital bij M²: &;Om relevantie te creëren is er voor een combinatie van branded content en display gekozen, zodat de propositie goed geladen wordt en waardevolle leads geworven kunnen worden. Potentiële nieuwe klanten kunnen direct online aan de slag met Triggre om het gemak te ervaren.&;

Advertentie