door Abovo Media, partner | 14 september 2017, 15:09 in Media

999 Games zet zijn kaarten op Abovo Media

Abovo Media, partner | 14 september 2017, 15:09

Vanaf september gaat voor , de bekende Nederlands bord- en kaartspellenuitgever, de tv-campagnes verzorgen. De verschillende commercials zullen o.a. te zien zijn op Zapp Kids, Nickelodeon, TLC en FOX. Abovo Media verzorgt de mediaplanning, -inkoop en strategie.

999 Games is bekend geworden door spellen als Carcassonne, 30 Seconds, Halli Galli, Qwirkle en Catan. Erik de Jong, salesmanager van 999 Games, legt uit waarom de keuze op Abovo Media is gevallen: ‘Abovo Media heeft op ons een zeer gedreven en deskundige indruk gemaakt. Daarnaast zijn ze een ervaren speler op het gebied van media-inkoop. Hierdoor hebben we scherpe prijsafspraken kunnen maken.’

Kees Verbeek, directeur van Abovo Media: We zijn bijzonder blij met een klant als 999 Games. Ze hebben in enkele jaren tijd op geheel eigen wijze de leidende marktpositie veroverd in de spellenbranche. Een prestatie van topniveau! We gaan alles uit de kast halen om ze te helpen met het consolideren daarvan.’

Over Abovo Media
Abovo Media is het snelst groeiende onafhankelijke media-adviesbureau van Nederland. Er werken ruim honderdtwintig professionals. Met een eigen kijk op media levert het fullservicebureau strategische en crossmediale oplossingen aan bedrijven die een mediavraagstuk hebben. Abovo Media werkt onder andere voor Weber, Kwalitaria, Feliway, HG, Primera, Halfords, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

Abovo Media

Partner

Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter