door Beeckestijn Business School, partner | 18 augustus 2017, 15:14 in Mensen & Carrière

Clinic: Virtual Reality succesvol inzetten

Beeckestijn Business School, partner | 18 augustus 2017, 15:14

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic ‘Virtual Reality succesvol inzetten' op vrijdagochtend 1 september 2017 van 09.30 - 11.30 uur in Leusden.

Het verdienmodel van VR

Virtual reality is een onderwerp dat elke marketeer wel aanspreekt, maar een echt verdienmodel is nog lastig vast te stellen. We hebben tenslotte te maken met een nieuwe technologie en nieuwe toepassingsmogelijkheden. Technisch gezien zijn er al ongelooflijke toepassingen mogelijk, zoals ruiken, voelen en zelfs met meerdere mensen in een virtuele wereld samenwerken. Alleen ontbreekt het keer op keer aan een solide verdienmodel. Laat staan dat de content goed is ingericht of dat organisaties alle kansen benutten.
In de clinic gaat Thomas Neurink dieper in op het gebruik van virtual reality in organisaties. Daarbij zal hij uit de klassieke voorbeelden blijven van toerisme en makelaars. De tijd van ‘dit is er allemaal mogelijk’ is voorbij. Het is tijd voor concrete en aantoonbare businesscases die voor marketingafdelingen toepasbaar zijn in alle soorten branches. Welke content hoort hierbij? Wanneer moet je virtual reality absoluut niet inzetten? Wanneer is het juist wel een toegevoegde waarde? Wat is de ROI?

Kortom het antwoord op de belangrijke vraag: ‘Hoe ga je geld verdienen met de inzet van virtual reality?’

Over de spreker

Thomas Neurink is de medeoprichter en een van de digitale architecten van de internationale start-up Branders. Zij zijn de digitale architecten en aanjagers van online innovatie met een specialisatie op het gebied van virtual reality en augmented reality. De organisatie is gericht op het bieden van digitale business versterkende oplossingen met het gezamenlijke doel om IT-projecten pijnvrij, sociaal en resultaatgericht te maken.
In anderhalf jaar tijd hebben zij een echte van Delhi naar Silicon Valley avontuur gerealiseerd, met als hoogtepunt een kijkje in de keuken van LinkedIn. Regelmatig vliegen zij naar conferenties in Amerika en Engeland om voorop te blijven in alle ontwikkelingen rondom de nieuwste technieken.
Als innovatief bedrijf hebben zij het gevoel dat zij ook het voortouw moeten nemen in de duurzaamheid binnen de IT-industrie en wordt er alleen nog maar op een sociale en verantwoorde wijze samen met hun Indiase wederhelft gewerkt om technisch hoogstaande en resultaatgerichte producten af te leveren.

Voor wie is de clinic bedoeld?

​De clinic is interessant voor o.a. eigenaren, managers, marketingcommunicatie professionals, contentmarketeers, webdesigners, online specialisten en communicatie specialisten. ​

Aanmelden

Kom op vrijdag 1 september 2017 naar deze gratis clinic. De clinic wordt gehouden van 09.30 – 11.30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 09.10 uur. Deelname is gratis.

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

Beeckestijn Business School

Partner

Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter