Nieuwe opleiding op gebied van Omnichannel Retail

Beeckestijn Business School start post-HBO opleiding Omnichannel Retail Marketing

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Beeckestijn Business School start in oktober 2014 met een nieuwe post-HBO opleiding Omnichannel Retail Marketing. De opleiding duurt ongeveer 3 maanden en bestaat uit in 9 avondcolleges, een casedag en het schrijven van een eigen omnichannel retailplan. De opleiding verbetert het begrip en inzicht in retail op zowel strategische, marketing- als operationele aspecten. Deelnemers krijgen een theoretisch denkkader geboden om specifieke thema’s die nu actueel zijn, zoals omnichannel, te kunnen plaatsen en worden opgeleid tot een omnichannel retailspecialist. De opleiding wordt gegeven in Utrecht en Amsterdam.

Waarom de post-HBO opleiding Omnichannel Retail Marketing?
De rol van de consument is in het digitale tijdperk compleet veranderd. Hoe ziet die verandering er uit en wat zijn de gevolgen in de winkelstraat van die verandering? Wat betekent dat voor de organisatiestructuur en de rol van de retailers? Wat betekent dat voor de partijen die direct beïnvloed worden door retailers? Als je niet wil of kan aanpassen aan de veranderde markt dan zijn de gevolgen bekend: meer dan de helft van de retailers schrijft in 2014 rode cijfers. En dat is nog een behoudende schatting! Om te overleven kan je het niet veroorloven te wachten (tot de crises voorbij is?) maar zal je NU moeten handelen. Maar dan wel op een onderbouwde en gerichte manier. De opleiding omnichannel retail marketing van Beeckestijn Business School voorziet in de juiste en meest relevante kennis die nodig is om adequaat te handelen en werkt naar een persoonlijk omnichannel retail marketingplan toe. In een ideale mix van theorie, strategie en praktijk gaan deelnemers aan de slag met hun eigen retail (marketing)vraagstukken.

Directeur Beeckestijn Business School Hans Molenaar is blij met de start van deze opleiding: “Deze opleiding is een prachtige uitbreiding van onze portfolio en past uitstekend in ons huidig aanbod van opleidingen rondom online marketing, CRM, customer service en customer experience-opleidingen. Daarnaast ben ik zeer blij met Wouter van der Ley en Hans van Steen als kerndocenten voor deze opleiding, met hun gedegen retail deskundigheid en ervaring zorgen we dat we zeer actuele en kwalitatief hoogwaardige kennis over zeer diverse aspecten van het retailvak kunnen aanbieden”.

Voor wie is deze opleiding ontwikkeld?
De opleiding is ontwikkeld voor product managers, category managers, formulemanagers, marketing managers/medewerkers, e-commerce-specialisten, maar ook voor account managers FMCC, vastgoed managers, klantmanagers en retail managers financiële markten, service desk managers en adviseurs bij lokale overheden.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →