door Beeckestijn Business School, partner | 28 juni 2017, 11:41 in Mensen & Carrière

Zelf aan de slag met customer experience

, partner | 28 juni 2017, 11:41

Zet de klant centraal in jouw organisatie

Customer experience, klantbeleving, customer journey mapping, waarde leveren voor de klant.....  Het is allemaal bekend. Ben je zelf actief begonnen met het toepassen van de customer experience-principes in jouw organisatie? De dagelijkse praktijk kan weerbarstig zijn.....

Start dit najaar met je eigen customer experience plan van aanpak voor jouw organisatie en zet de eerste stap. Beeckestijn Business School biedt verschillende opleidingen aan op het gebied van customer experience.

  • Niveau: postdoctorale opleiding
  • Duur: 4 maanden
  • Je ontdekt stapsgewijs hoe je een intentionele, gedifferentieerde en waardevolle klantbeleving kunt bieden. Altijd en overal.

    • Niveau: post-HBO opleiding
    • Duur: 3 maanden
    • Leer tijdens deze opleiding om klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving.

    • Verkorte opleiding van Customer Experience & Journey Management
    • Duur: 2 maanden
    • In 6 colleges leer je de essentie van customer journey management

    Leer het verschil te maken ten opzichte van je concurrent want goede producten en diensten zijn inmiddels een commodity. Dat is onvoldoende om je als bedrijf mee te onderscheiden. Om aanbevelers te creëren moet je in kunnen spelen op de emotionele beleving: 'share of mind’ leidt tot 'share of wallet'.

    Ook in het najaar van 2017 start Beeckestijn weer met verschillende customer experience opleidingen. Meer weten? Neem  of

    Reacties op dit artikel (0)

    Comment author avatar

    Dit is een bijdrage van

    Beeckestijn Business School

    Partner

    Meer van deze partner
    Whitepapers van deze partner
    Nu op Twitter