Zelf aan de slag met customer experience

Zet de klant centraal in jouw organisatie

Customer experience, klantbeleving, customer journey mapping, waarde leveren voor de klant.....  Het is allemaal bekend. Ben je zelf actief begonnen met het toepassen van de customer experience-principes in jouw organisatie? De dagelijkse praktijk kan weerbarstig zijn.....

Start dit najaar met je eigen customer experience plan van aanpak voor jouw organisatie en zet de eerste stap. Beeckestijn Business School biedt verschillende opleidingen aan op het gebied van customer experience.

Customer Experience & Multichannel Management
  • Niveau: postdoctorale opleiding
  • Duur: 4 maanden
  • Je ontdekt stapsgewijs hoe je een intentionele, gedifferentieerde en waardevolle klantbeleving kunt bieden. Altijd en overal.
Customer Experience & Journey Management
  • Niveau: post-HBO opleiding
  • Duur: 3 maanden
  • Leer tijdens deze opleiding om klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving.
Customer Journey Management
  • Verkorte opleiding van Customer Experience & Journey Management
  • Duur: 2 maanden
  • In 6 colleges leer je de essentie van customer journey management
Leer het verschil te maken ten opzichte van je concurrent want goede producten en diensten zijn inmiddels een commodity. Dat is onvoldoende om je als bedrijf mee te onderscheiden. Om aanbevelers te creëren moet je in kunnen spelen op de emotionele beleving: 'share of mind’ leidt tot 'share of wallet'.

Ook in het najaar van 2017 start Beeckestijn weer met verschillende customer experience opleidingen. Meer weten? Neem contact op met Beeckestijn Business School of volg gratis een proefcollege.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →