door Blauw Research, partner | 2 februari 2018, 11:34 in Merk & Strategie
Branding Brandtracking merkgroei

Verslag How Brands Grow Event 'boost your salience'

Blauw Research, partner | 2 februari 2018, 11:34

Donderdag 18 januari: de dag dat het stormde. Maar liefst 50 genodigden wisten Hotel New York te bereiken. En dat ondanks code oranje (later zelfs rood) met uitgevallen treinen en afgesloten wegen. Volgens de meest recente wetenschappelijke publicaties is het code rood: in de marketingwereld wordt nog te vaak uitgegaan van de verkeerde veronderstellingen als het gaat om consumentengedrag. Tijd dus voor code Blauw: nieuwe principes toepassen om je merk een impuls te geven.

Tijdens het Event gaven Mars en Incentro een presentatie. Catrien d’Ancona, category director bij Mars, vertelde hoe de theorie van Byron Sharp in de praktijk gebruikt wordt bij Mars. Paul Baan, board member bij Incentro gaf een boeiende presentatie over waarom Incentro primair haar naamsbekendheid wilde laten groeien en secundair merkherkenning wilde ontwikkelen. Daarnaast presenteerden Sanna van Geldermalsen en Ricardo van der Valk de essesnties van How Brands Grow in een notendop. Klik door op de onderstaande linkjes om de samenvattingen te lezen:

Meer weten over hoe Blauw merken helpt groeien?

Lees meer.

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

Blauw Research

Partner

Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter
  • Blauw Research
    Blauw geeft drie toegangskaarten t.w.v. €475,- weg voor het event 'HOW BRANDS GROW... in a digital world' Lees hoe… t.co/82TD5eZRYN
  • Blauw Research
    Byron Sharp spreekt 22 maart in Nederland. Blauw geeft drie toegangskaarten t.w.v. €475,- weg? Lees hier hoe je in… t.co/1hVGCG0Vio
  • Blauw Research
    Veel organisaties stellen zichzelf de vraag: moeten we voor millennials andere producten of diensten aanbieden? En… t.co/pOR8WqO2wk