door Dentsu Aegis Network, partner | 6 februari 2018, 12:25 in Merk & Strategie
Video

PostNL helpt met het uiten van de liefde in nieuwe Valentijns-campagne

Dentsu Aegis Network, partner | 6 februari 2018, 12:25

Isobar ontwikkelde de online Valentijns-campagne voor PostNL

Met de online video wil het postbedrijf laten zien dat liefde uiten naar elkaar soms moeilijk kan zijn, maar dat dat met een kaartje een stuk makkelijker gaat. In de video zien we dan ook diverse koppels een kaartje voor elkaar schrijven om hun liefde te uiten.

De video zal worden opgevolgd met een re-targeting video, waarin de ‘Niet plakken, maar smakken’ activatie wordt uitgelegd. Dit betekent dat iedereen op 13 februari tot 17 uur ’s middags gratis een kaartje mag versturen door middel van een lippenstiftkus in plaats van een postzegel.

De video’s werden geproduceerd door Wefilm.
 

 

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

Dentsu Aegis Network

Partner

Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter