Overslaan en naar de inhoud gaan

DEPT® onthult de “Secret Garden” tijdens Cannes Lions 2025

Een plek voor diepgaande gesprekken over AI, innovatie en impact.
Partner
DEPT®

Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com 

cannes 2025 dept
cannes 2025 dept

Tijdens het Cannes Lions Festival 2025 opent DEPT® de Secret Garden: een 1.300 m² groene oase, op vijf minuten lopen van het Palais des Festivals. Een plek waar technologie, creativiteit en toekomstvisie samenkomen. Weg van de hectiek, vol focus op vooruitgang. Hier draait het om scherpe gesprekken over hoe AI en innovatie ons vak écht veranderen.

Van 17 tot en met 19 juni organiseert DEPT® hier elke dag panels om 10:30 en 15:00 uur. Sprekers van onder andere NVIDIA, eBay, Sainsbury’s, Foot Locker, Yahoo, Logitech, U.S. Bank en Microsoft delen hun ervaringen uit de frontlinie: hoe zij technologie inzetten om sneller te werken, slimmer te communiceren en duurzamer te bouwen aan merken die ertoe doen.

Op dinsdag 17 juni staat een panel sessie gepland met Sainsbury’s Nectar360 en Digiday rondom AI in retailmedia. Ze laten zien hoe hun multi-agent systeem in enkele seconden duizenden advertenties controleert op juistheid en compliance. Dat levert niet alleen een flinke tijdswinst op, maar tilt ook de creatieve kwaliteit omhoog.

Een dag later, op woensdag 18 juni, host DEPT® samen met NVIDIA een speciale ochtendsessie onder de noemer 'AI for Public Good'. In deze bijeenkomst komen beleidsmakers, technologische pioniers en merken bij elkaar om samen te verkennen hoe we AI op een eerlijke, inclusieve en toegankelijke manier kunnen inzetten. Met een panel, een real-world case en een lunch ligt de nadruk op praktische toepasbaarheid: hoe vertaal je mooie intenties naar concrete impact?

Verder krijgen bezoekers een exclusieve preview van Signs, een AI-gedreven leerplatform voor Amerikaanse Gebarentaal, ontwikkeld door Hello Monday/DEPT®, NVIDIA en de American Society for Deaf Children. Andere sessies verkennen de kracht van AI-personalisatie, de toekomst van duurzame merken en de emotionele kant van automatisering. En omdat inspiratie niet alleen op een podium ontstaat, biedt de Garden ook interactieve AI-installaties, een podcaststudio en voldoende ruimte om bij te praten, samen te werken en nieuwe ideeën te laten groeien.

“We weten dat Cannes overweldigend kan zijn. We wilden een plek creëren waar het volume omlaag gaat en het niveau van gesprekken omhoog,” zegt Dimi Albers, Global CEO van DEPT®. “De Secret Garden draait om vooruitkijken, ideeën delen en leren van werk dat nu al impact maakt.”

De Secret Garden bevindt zich op 3 Rond-Point Duboys d’Angers in Cannes. De toegang is gratis, maar het aantal plekken is beperkt. Aanmelden kan via: www.deptagency.com/event/join-dept-at-cannes-lions-2025

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in