door Beeckestijn Business School, partner | 30 november 2017, 11:47 in Mensen & Carrière
Klantgedrag

Herken je klant voor meer succes

Beeckestijn Business School, partner | 30 november 2017, 11:47

Beeckestijn Business School is kennispartner van het event: Customer Behaviour & Insight in 1 Day dat wordt georganiseerd door CustomerTalk.

Dit event volledig gericht op klantdata en gedrag vindt plaats op woensdag 7 februari 2018 in Leusden.

Een dag waarop het veranderde klantgedrag centraal staat en hoe je daar als organisatie optimaal op kunt inspelen.

Je hoort de laatste ontwikkelingen, trends en inzichten rondom customer behaviour en customer insight. We kijken naar veranderd klantgedrag vanuit diverse invalshoeken.
Ben je nieuwsgierig naar hoe je meer inzicht kunt krijgen in het gedrag van jouw klanten? Wil je heel graag van je klantdata klantinzicht maken? Dan mag je deze dag niet missen!

Van experts die veel onderzoek doen tot en met de praktijkervaringen van deskundigen en collega marketeers. Je gaat aan het eind van de dag met een aantal handvatten en tips naar huis om je eigen aanpak te verbeteren.

Deze dag mag je niet missen:
► Internationale en nationale topsprekers
► Direct toepasbare inhoud
► Trends en ontwikkelingen die je verder helpen
► Sprekers die je persoonlijk te woord staan
► Netwerken met collega's
► Veel interessante cases en inzichten
► PE punten voor NIMA professionals

Programma

Meld je aan en mis het niet!
Profiteer tijdelijk van €100,- korting op de toegangsprijs! Gebruik hiervoor code ADFOCBI100 tijdens het aanmelden.

Praktische informatie
Datum: woensdag 7 februari 2018
Locatie: Landgoed Leusderend, Leusden
Tijd: 09:00 - 16:30

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

Beeckestijn Business School

Partner

Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter