door SAN, partner | 6 november 2017, 9:41 in Creatie & Campagnes
San 2018 Awards

Inzenden Cases SAN jaarboek 2017

SAN, partner | 6 november 2017, 9:41

Stuur jezelf naar een SAN Accent: de prijs die het bewijst. De jaarprijs die bewijst dat een case of campagne er écht bovenuit steekt, écht effectief en creatief is, heeft een naam: SAN Accent. In 11 categorieën toegekend door marketing- en communicatie professionals die werkzaam zijn bij adverteerders.

Elke categorie heeft zijn winnaars, dit zijn de 11 categorieën 2017:
Business-to-Business, Corporate (incl. Personeel), Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Fast Moving, Non-Profit & Overheid, Retail, Smart Idea, Vrije Tijd en Branding 360⁰

Overkoepelende categorie Branding 360⁰
In deze overkoepelende categorie beoordelen de juryvoorzitters en vicevoorzitters van de diverse categorieën de ingezonden merkcampagnes en maken de beste campagnes kans, náást een Accent in hun eigen categorie, ook nog bekroond te worden met een SAN Accent Branding 360⁰.

Categorie Smart Idea
Wegens succes geprolongeerd de categorie Smart Idea; opgericht voor ‘klein’ werk met grote resultaten. Een slim idee, een enkele slimme actie of slim media gebruik.

STAGE YOURSELF - SAN YOURSELF
Geef je werk een plek in het SAN Jaarboek 2017 en reserveer z.s.m. één of meerdere pagina’s in het SAN Jaarboek waarin ál het ingezonden werk een plaats krijgt.
Reserveer via www.sanaccent.nl
Of via Bureau RSM, Reinhart Reynders: E-mail reinhart@rsminfo.nl  Telefoon 020-770 84 81
Uiteraard is er een staffelkorting voor inzendingen vanaf 5 pagina's.

SAN VAN, VOOR EN DOOR ADVERTEERDERS

 

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

SAN

Partner

De SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland is opgericht in 1988 met als doelstelling de kennis en ervaring van adverteerders in te zetten voor een structurele bijdrage aan het marcom vak.

Lees meer over SAN
Meer van deze partner
Nu op Twitter