door Beeckestijn Business School, partner | 23 oktober 2017, 14:45 in Mensen & Carrière
#service excellence

Werken aan een complete klantgerichtheid

Beeckestijn Business School, partner | 23 oktober 2017, 14:45

Beeckestijn Business School is mediapartner van het nieuwe event: Service Excellence in 1 Day dat wordt georganiseerd door CustomerTalk

Dit nieuwe event vindt plaats op vrijdag 8 december 2017 en staat volledig in het teken van complete klantgerichteid.

Organisaties die structureel een uitzonderlijk hoge waardering van hun klanten krijgen, doen bepaalde zaken anders dan de ‘gemiddelde’ organisatie. In veel gevallen gaat het dan niet om zaken beter te doen, maar om ze anders te doen. Organisaties die de beweging maken van een ‘best wel goede’ naar een ‘excellente’ waardering van klanten, zien we op verschillende aspecten echt fundamentele veranderingen maken. Deze dag zit vol met tips, trends en ontwikkelingen die je direct verder helpen. De sprekers staan voor je klaar en staan je persoonlijk te woord. Leer tijdens deze dag van interessante cases zoals Triodos Bank, Vidomes en Prominent.

Waarom mag je dit event niet missen?
►Trends en ontwikkelingen die je verder helpen 
►Direct toepasbare inhoud 
►Veel interessante cases en inzichten 
►Sprekers die je persoonlijk te woord staan

Programma

Meld je aan en mis het niet!
Relaties van Beeckestijn Business School profiteren van €50,- korting op de toegangsprijs! Gebruik hiervoor code BBSSE50 tijdens het aanmelden.

Praktische informatie
Datum: 8 december 2017
Locatie: Landgoed Leusderend, Leusden
Tijd: 09:00 - 16:30

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Emma

(29 oktober 2017, 14:27)
Klinkt als een interessant programma! Ik ben erbij!

Dit is een bijdrage van

Beeckestijn Business School

Partner

Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter